חבר מועדון? הטבות ממתינות לך בחשבון חבר המועדון שלך להתחבר

מגן מסך סיליקון

מגן מסך סיליקון

אנו תמיד נמנעים מהפלת הטלפון היות ואנו נצטרך לשלוח אותו למעבדה. זו הסיבה כי מגן המסך, חשוב מאין כמוהו. ישנם מגני מסך שעמידים בפני שריטות ומגנים ל מסך הטלפון הנייד שלכם באופן הטוב ביותר. למשל מגן מסך סיליקון נחשב ללהיט והביקורות של מי שמשתמש עם מגן מסך סיליקון הן מאוד טובות.  אם תחשבו את מחיר תיקון מסך שנשבר, לבין רכישת מגן מסך סיליקון, תראו כי הרבה יותר משתלם לרכוש מגן מסך סיליקון, על פני תיקון המסך שיכול לעלות מאות שקלי ויותר, תלוי בדגם של הטלפון הנייד שלכם. יש להתאים את מגן מסך סיליקון לטלפון הנייד שלכם על פי הדגם, על מנת להבטיח הגנה והתאמה מלאה. למעשה הסיליקון, הוא חומר גמיש וקל אבל מצד שני הוא נחשב לחזק מאוד. שילוב התכונות הללו, מבטיח הגנה מלאה על המכשיר הכם שלכם בהוצאה זניחה יחסית עבור מגן מסך סיליקון.

 

למעשה, מגן מסך סיליקון, שומר על המסך שלכם גם מפני שריטות וכן מטביעות אצבע הנראות על המסך ללא המגן. מגן מסך סיליקון, מתאים לכל סוגי הטלפונים הניידים וגם לחדשים ביותר שיצאו זה עתה לשוק. ניתן יהיה להגן על המסך של הטלפון החכם שלכם, באמצעות מגן מסך סיליקון גם לחלק הקדמי וגם לחלק האחורי של המכשיר הנייד שלכם. יש לרכוש מגן מסך סיליקון שמתאים לסוג מכשיר שלכם, היות וישנם מגני מסך העשויים סיליקון אשר מתאימים למסך קמור. להבדיל ממגני מסך מזכוכית, מגן מסך סיליקון אינו שביר ומגן באופן מושלם על הטלפון הנייד שלכם. המגן עצמו, אשר עשוי סיליקון הוא שקוף ובלתי נראה. מגן מסך סיליקון אינו מסורבל וכבד כמו שאר מגני המסך והוא יעיל פי כמה בהגנה על המכשיר הנייד.

 

 הגנה אידיאלית ומוכחת לטלפון הנייד שלכם

טלפון נייד אינו עולה מעט ולכן, ההגנה עליו היא חשובה. יש לדאוג כי הטלפון הנייד יהיה מוגן היטב, היות ותמיד קורה שהטלפון נופל בהיסח הדעת למרות שאנו מנסים תמיד לשמור עליו אך תאונות תמיד קורות. מסך מגן סיליקון, מגן על החלק הקדמי והאחורי של המכשיר הנייד שלכם ובכך אתם משיגים הגנה מלאה. יש לציין, כי מגן מסך סיליקון אינו פוגע ברספונסיביות המסך והוא מאוד חזק. סיליקון הוא חומר גמיש וניתן להצמיד את מגן מסך סיליקון לטלפונים הניידים בקלות. כאשר אתם מעוניינים להתקין מגן מסך סיליקון לטלפון הנייד שלכם, שימו לב לנקות היטב את האבק מהמסך של המכשיר הנייד שלכם. מומלץ להשתמש עם נוזל ניקוי לזכוכית לפני ההדבקה של מגן מסך סיליקון ולאחריו ולנגב בעזרת מטלית יבשה. יש להיות במקום מואר בעת התקנת מסך סיליקון למכשיר החכם שלכם, כך שתוכלו להבחין היטב לגבי האבק שנמצא על המסך ולניקויו היסודי.

 

כאשר מגן מסך סיליקון יותקן על המכשיר הנייד שלכם, תוכלו לראות היטב את המסך. יש לדעת, כי מגן מסך סיליקון הוא די זול. יש לרכוש כמה מגני מסך העשויים מסיליקון, היות והחיסרון של מגן מסך סיליקון הוא שהוא מתבלה די מהר אם בגלל החום בארץ ועם השימוש בו. בגלל שהמחיר של מגן מסך סיליקון זולים, תוכלו לרכוש כמה כאלה ולהחליף תמיד בעת הצורך. ההחלפה היא קלה ופשוטה. היום מגן מסך סיליקון הפל לטרנד ולכן רבים משתמשים בו בגלל היעילות והנוחות בשימוש.. בעצם, מגן מסך סיליקון, הוא בעל עמידות גבוהה, עמיד במים, נעים למגע ויש לו אחיזה טובה ומשמש במיוחד לכיסוי האחורי של המכשיר הנייד שלכם. מגן מסך סיליקון מגן על המסך מפני אבק, שריטות וניתן לשטוף אותו מדי פעם ולהחזירו לטלפון הנייד ללא בעיה.

 

מגן מסך מושלם מסיליקון ללא דבק או סימנים

יש לדעת בנוסף, כי היתרון הרב של מגן מסך סיליקון הוא העובדה שאין צורך להשתמש בדבק אשר ישאיר סימנים על הנייד שלכם. ניתן בקלות להסיר ולהתקין את מגן מסך סיליקון מבלי שיהיו סימנים על הטלפון הנייד שלכם. שימו לב שאם כבר השקעתם אלפי שקלים על הטלפון הנייד שלכם, מומלץ כי תשקיעו עוד כמה שקלים על מגן מסך סיליקון. המראה יהיה משני והעיקרון הוא להגן על המכשיר ובמיוחד על המסך מפני שבירה. יש לתת את הדעת גם לגבי העמידות של מגן מסך סיליקון. יש להתעניין בחברות ידועות שמייצרות מגן מסך סיליקון, כך שתרכשו מגן מסך איכותי העשוי סיליקון ויגן באופן האולטימטיבי על המכשיר הנייד שלכם. אם אינכם יודעים אילו יצרניות מומלצות לרכישת מגן מסך סיליקון, יש להגיע אל חנות טלפונים ניידים שמחזיקה באביזרים הנלווים למכשירים הניידים ולקבל עצה יעילה מהמוכר שלבטח ימליץ על מגן מסך סיליקון איכותי שיגן על הטלפון הנייד שלכם  באופן מושלם. הסיליקון אף בולם זעזועים ולכן כיסוי זה הינו מבין המומלצים ביותר להגנה מרבית על המכשיר הנייד שלכם. היתרון הגדול של כיסוי מסך סיליקון שהוא מכסה את המסך. הכיסוי גמיש, עמיד במים והוא בעל עמידות גבוהה, נעם למגע ונוח לאחוז בו.

 

יש לבחור מגן מסך סיליקון מיצרניות ידועות, היות וגם כאן האיכות של מגן המסך חשובה. יצרנים לא ממותגים מגני המסך יהיו זולים יותר לא רק במחיר, כי אם גם באיכות. עד היום, מגני המסך המוכרים, אשר עשויים פלסטיק או זכוכית, אך אינם מגנים באופן מושלם על הטלפונים הניידים. גם מבחינת המגע  על לחצני הנייד, מגנים רגילים, עשויים להקשות על השימוש בטלפון החכם. תמיד כדאי לשמוע דעות של מכרים שכבר משתמשים עם מגן מסך סיליקון ומכאן תוכלו להסיק את המסקנות לגבי רכישת מגן מסך נייד.

שתף מוצר זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות
Call Now Button