מדיניות משלוח החזרה והחלפה של מוצרים

 

ביטול עסקה והחזרת מוצרים

אספקת המוצרים

מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים בהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981:
ניתן לבטל עסקה תוך 14 יום מתאריך הרכישה, כל עוד לא נעשה שום שימוש במוצר, והוא באריזתו המקורית.
לא ניתן להחזיר מוצרים אשר נעשה בהם שימושו/או הותקנו.

דמי משלוח והתקנה

דמי המשלוח ישולמו ע"י הלקוח במסגרת התשלום בגין המוצר/סל הקניות.

במכירה בתשלומים רשאית סימפון סלולר לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.

הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהספק במידה וקיים שירות זה על פי התנאים שהוצגו בטופס המכירה וזאת בתיאום מראש באשר למקום ומועד האיסוף.

מוסכם כי במקרה של איסוף ע"י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח.

 

איסוף עצמי מהחנות – קלאוזנר 2, רעננה – ללא עלות

סימפון שולחת את מוצריה לכל רחבי הארץ,

המשלוחים נעשים באמצעות שרותי משלוחים (עד 7 ימים מיום ההזמנה) – בעלות של 9 ₪
**לקוח שלא ימצא בביתו או משרדו לאחר שתואם עימו מועד האספקה, יישא בעלות של משלוח חדש.

מועדי אספקת המשלוחים: ימים א' עד ה' בין השעות 8:00 ל- 17:00.

*במקרה של שינוי בכתובת האספקה (לאחר קליטת ההזמנה באתר) ייתכנו עיכובים בהגעת המשלוח.

בכל עניין, לחצו כאן וצרו אתנו קשר