חבר מועדון? הטבות ממתינות לך בחשבון חבר המועדון שלך להתחבר

החלפה ותיקון מסך אייפון 11

החלפה ותיקון מסך אייפון 11
הטכנולוגיה של מכשירי האייפון יוצאת מגדר הרגיל. בעלי אייפון אדוקים נוטים להתגאות ביכולות המכשיר שלהם, ובצדק. מהמסך ועד לרכיבים הפנימיים, האייפון על דורותיו הוא בהחלט מכשיר ייחודי. כמות הטכנולוגיה הדחוסה לתוך מכשיר אחד, ומתוכה כמות הטכנולוגיה המתממשקת ישירות עם מסך המגע של האייפון שלכם היא עצומה. תיקון מסך אייפון 11 והחלפתו של המסך במסך חדש נחשבים לתהליך עדין, אותו יש לבצע תוך שמירה על הרכיבים השונים מפגיעה נוספת.
מסך האייפון 11 נפרש על גודל של 6.1 אינץ', שזה קרוב ל 15.5 ס"מ. גודל המסך נמדד בקו אלכסוני העובר בין שתי הפינות המרוחקות ביותר. העיצוב הייחודי של האייפון, חלק מהמיתוג של המוצר, כולל קווים מתעגלים של המסך, מה שאומר שאתם "מפסידים" כמות בלתי-מורגשת של מסך, והגודל הזמין בתצוגה הוא בעצם 6.06, או קצת פחות מ 15.5 ס"מ. זניח? בהחלט. ואיכות התצוגה והמסך מפצים על הגודל.
תיקון מסך אייפון 11 – מחיר
קטן זה לא אומר שביר, ומסכי האייפון לא נחשבים לשבירים יותר או פגיעים יותר ממסכי מגע אחרים. עם זאת, מגני המסך האיכותיים הזמינים למכשירי אייפון יכולים להציל את רוב המסכים מפגיעה, ואז גם מהחלפה ותיקון. מסך אייפון 11 בדגם הפשוט ביותר עולה כיום באזור -800 ₪. הדגמים המתקדמים דורשים מסכים במחיר של למעלה מ- 1,000 שקלים, והאמת? זה שווה כל שקל. אם מציעים לכם מסך לדגמים מתקדמים בפחות מ1,200 ₪, סביר להניח שמדובר במסך משומש או לא מקורי.
מסך מקורי ל IPHONE 11 PRO MAX עולה בזמן כתיבת שורות אלו 1,400 ₪
מסך מקורי לאייפון 11 פרו עולה פחות, סה"כ 1,200 ₪
מחיר מסך מקורי לאייפון 11 פשוט יהיה 750 ₪ פלוס מינוס
לצורך השוואה, החלפת מסך של גלקסי 10 של סמסונג, שיצא בסוף פברואר באותה השנה (2019) עולה כיום בין 600 ₪ – 1000 ₪, שכן הטכנולוגיה של אייפון פשוט יקרה יותר, החלפים של אייפון יקרים יותר, ותיקון מסך אייפון 11 בהכרח יעלה יותר מתיקון מכשיר סמסונג.
ובכל זאת, המחיר המעט גבוה יותר של החלפים והמסכים של מכשירי האייפון מתגמד לעומת היתרון שמגיע עם השימוש הנוח והחלק במכשירים הנ"ל, מה שמסביר את ההצלחה הכבירה של האייפונים, ואת הסיבה שגם לכם יש בכיס מכשיר קומפקטי, נוח ואפקטיבי של אפל.
מה כל כך טוב במסך ובמכשיר?
Liquid Retina HD display – תצוגת רטינה-נוזלית עם דחיסות פיקסלים עצומה שמאפשרת תצוגה ברמה גבוהה במיוחד.
רזולוציה – מסך אייפון 11 מציע רזולוציה של 1792 X 828 פיקסלים ב-326ppi. גם אם אתם לא מבינים במספרים הללו, סמכו עלינו – זה לא רע בכלל. פשוט תסתכלו על המסך שלם ותראו עד כמה טוב רואים בו. טוב, אם הוא שבור וצריך תיקון אז זה לא הזמן לבדוק…
Multi-Touch display – כלומר מסך שיודע לזהות יותר מנקודת מגע אחת בו זמנית! טכנולוגיה מאוד מתקדמת, שאם הייתם מתחילים להבין איך יוצרים אותה ואת האפקט שלה, הייתם מורידים את הכובע. האמת היא שהטכנולוגיה הבסיסית שמתחת לקלעים קיימת כבר משנות השבעים, אבל לא בסלולאריים. זו בעצם הטכנולוגיה הזו שמאפשרת לכם לעשות זום-אין וזום-אאוט על ידי "צביטה" של המכשיר. פשוט גאוני.
Fingerprint‑resistant oleophobic coating – או בעברית – ציפוי אוליאופובי הדוחה טביעות אצבע – ובעצם דוחה מים. מכיוון שמדובר במסך מגע, הוא חווה לא מעט מזמוזים במהלך היום. הידיים השמנוניות שלנו, אפילו שנדמה לנו שהן יבשות לגמרי, בכל זאת משאירות חותם שוב ושוב על המסך. הציפוי הטכנולוגיה הנ"ל שומר על מסך המגע המתקדם שלכם ממשקעים מרובים ומגן עליו. בצורה זו המסך שלכם יכול להתמודד עם אינספור נגיעות, צביטות והחלקות לאורך שנים, ולהמשיך לשרת אתכם כפי שמסכי האייפון 11 אכן עושים. בנוסף, הציפוי הזה, כפי שכתבנו, מגן על המכשיר מפני מים, כך שאם האייפון שלכם קיבל מנה הגונה מכוס מים שנשפכה, הוא כנראה ישרוד זאת בקלות. עם זאת – עדיין מומלץ לכבות ולייבש את המכשיר לפני שימוש נוסף, וכמובן לפנות למעבדה לוודא שאין נזקי קורוזיה
אלו רק חלק מהתכונות שהפכו את האייפון 11 לפופולארי כ"כ. אם אתם הבעלים הגאים של מכשיר מדגם זה, ונשבר או נסדק לכם המסך, זה הזמן לגשת למעבדה לתיקון מסך אייפון 11.

שתף מוצר זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות
Call Now Button