חבר מועדון? הטבות ממתינות לך בחשבון חבר המועדון שלך להתחבר

תיקון פלאפונים רעננה

תיקון פלאפונים רעננה
כמה חשוב שתהיה ליד הבית מעבדת תיקון פלאפונים. רעננה, שהתחילה בכלל כרעיון בחברה מניו-יורק (באמת!) וצמחה לכדי עיר של קרוב למאה אלף תושבים, היא בית לאוכלוסיה איכותית. כמה איכותית? ובכן, כזו שדורשת שירות מושלם, בכול, ובטח בתיקון הפלאפון. הרבה מתושבי העיר דוברי ספרדית ואנגלית, ולאחרונה גם צרפתית, ולפעמים, בייחוד ברגעים של סטרס, כמו שחווים שהפלאפון מתקלקל, צריך שיהיה שם מישהו שיוכל להרגיע גם באנגלית.
אוכלוסיית רעננה היא אוכלוסייה אמידה יחסית לישראל. השכר הממוצע החודשי בעיר גבוה יותר מהשכר הממוצע החודשי בישראל, ואכן, במעבדת תיקון הפלאפונים ברעננה רואים יותר מכשירי אייפון חדישים ויוקרתיים מאשר מכשירים סינים זולים. צאו מנקודת ההנחה כי מכשירים נחשבים אלו דורשים חלפים יקרים יותר, כך שהטיפול לא יהיה בהכרח הכי זול, אבל בהחלט יינתן תחת מטריה של שירות איכותי ואישי, ובלי פשרה על החלפים.
איפה מומלץ להגיע לתיקון פלאפונים? רעננה!
העובדה שמכלול העסקים ברעננה, ובטח עסקים שעובדים עם פלאפונים, צריכים לשרת קהל אמיד, אומרת גם שהעסקים הללו תמיד תחת ביקורת, ובמצב של תחרות מתמשכת. קהל שמשלם היטב רוצה לדעת שהוא מקבל את השירות הטוב ביותר. דבר זה פועל לטובת כל השחקנים על המגרש, לקוחות וספקי שירות כאחד. כאשר יותר ויותר אנשים מגיעים לתקן את הפלאפון ברעננה, אפילו שיש להם מעבדות תיקונים בכפר סבא השכנה, בהרצלייה, ובהוד השרון, אפשר להבין כי התחרות עושה את מה שהיא צריכה לעשות – להוביל לשינוי ושיפור בכל האספקטים של העסק.
דוגמא לייחוד שנובע מצורך שוק אמיתי היא כי מדובר במעבדה היחידה לתיקון פלאפונים ברעננה שמציעה תיקונים ברמת הרכיב, כלומר תיקון והחלפה של רכיבים פנימיים – דרג ד', מה שנותן למעבדה את הדירוג הגבוה ביותר שניתן לקבל במעבדה-סלולארית.
הלחץ שנובע מהדרישה לשירות ברמה הגבוהה ביותר (קהל אמיד ובינלאומי כבר אמרנו?) מעודד את פעילות החנות והמעבדה לשהיות הטובים ביותר בשוק – זו לא רק אמירה. הנה לפניכם רשימה ארוכה אך חלקית של יתרונותיה של מעבדת תיקון הפלאפונים המומלצת ברעננה:
מתן מכשיר חילופי בכל תיקון – קראתם נכון, המעבדה תדאג שיהיה לכם סלולארי פעיל במהלך זמן התיקון!
מענה מהיר – לא מעט תיקונים נעשים על המקום, במידת האפשר כמובן, או ברמה של שעתיים
קשר מתמיד עם הלקוח – אם אמרו לך שיצלצלו כשהסלולארי מוכן – הם באמת יצלצלו אליך
שימוש ברכיבים מקוריים בלבד – כל הרכיבים והחלפים במעבדה הם מאה אחוז מקוריים
שעות פתיחה מאפשרות – ימי חול עד 20:00 ובשישי וערבי חג עד 15:00, שלא תתקעו
מיקום מרכזי ונוח – קל למצוא, קל להגיע, קל לקבל שירות, ואפילו, כשהמקום לא עמוס – עד לרכב!
מלאי עשיר של ציוד נלווה – כל הציוד שרק תרצו, בלי יוצא מן הכלל, לכל הדגמים הסלולאריים בשוק
כל המכשירים הסלולאריים – מגוון עצום של מכשירים, מהפשוטים ביותר ועד למתקדמים ביותר
שפע של מכשירים טכנולוגיים נוספים – טאבלטים, אייפדים ואביזרים למחשב
היצע של מוצרי גיימינג – כי כשמכירים את הקהל באופן אישי, יודעים מה הקהל רוצה
ניוד וחבילות סלולארי – בחנות ישנה אפשרות להירשם לחבילה סלולארית מכל החברות המובילות
אתר אינטרנט מתקדם – לחנות ולמעבדה יש אתר עשיר, שמאפשר מעקב אונליין אחרי סטאטוס התיקון, הכרות עם המוצרים השונים שתמצאו בחנות, כולל מחירי תיקוני הפלאפון השונים, ומחירים של המוצרים הרבים בחנות.
זוהי כאמור רשימה חלקית של שירותים ואיכויות שלא תמצאו בכל מעבדת תיקון פלאפונים. רעננה היא עיר עם דרישות, ומשתלם לעמוד בהן. עובדה היא כי מדובר באחת המעבדות הוותיקות ביותר בעיר, עם למעלה מעשור של פעילות, מעבדה שרק הולכת וגדלה. המעבדה עומדת בתנאים והדרישות הגבוהים ביותר, מה שזיכה אותה לא רק בפעילות שוטפת הצלחה מסחרית, וקהל לקוחות מרוצים, אלא גם בקבלת תו אמון-הציבור לקידום הגינות בעסקים.
עם צמידות לחנות איכותית ועשירה במלאי, המקום מספק את כל צרכי הסלולארי של אוכלוסייה שמגיעה מכל האזור. כשעולה ביקוש למוצר שאין בחנות, שזה דבר נדיר גם ככה, הבעלים מיד דואג למלאי של המוצר הנחשק, ואף מיידע את קהל הלקוחות כי המוצר הגיע, וממתין להם בחנות. שירות טוב כבר אמרנו?
בוחרים בתיקון הפלאפון ברעננה, בוחרים בשירות הטוב ביותר:
מעבר לרשימת השירותים הנ"ל, בסופו של יום מעבדת תיקון פלאפונים, ברעננה או בכל מקום אחר, חייבת לספק את השירות לשמו נועדה, ולעשות זאת היטב. אם אתם עדיין אינכם בטוחים שזו המעבדה ממנה תרצו לקבל שירות, תוכלו תמיד ליצור קשר בטלפון או במייל, לשאול את השאלות שלכם ולהרגיש בצורה ישירה האם זה המקום בשבילכם לתקן את הפלאפון.
אם אתם לא בטוחים ששירות התיקונים שאתם מחפשים קיים במעבדה, הנה רשימה חלקית של תיקונים הזמינים במעבדת תיקוני הפלאפונים ברעננה:
תיקון מכשירים מסוג – APPLE (אייפון, אייפד וכיו"ב), מכשירי סמסונג (גלאקסי, טאבלטים וכיו"ב), מכשירי LG, XIAOMI, OnePlus, Huawei, GOOGLE ו-Nokia.
החלפות סוללה לכל המכשירים הנ"ל.
החלפות מסך (מקורי כמובן) לכל המכשירים באשר הם, כל עוד הם בשוק (ולפעמים גם כאלו שכבר הולכים ונעלמים).
החלפת רכיבי שמע – של כל המכשירים שבשוק
החלפת שקעי טעינה – כאן לעיתים קרובות אין צורך בהחלפה, אלא בניקוי פשוט, פרט למקרים של נזק מכאני או נזק מלחות ונוזלים. המעבדה, כמובן, מיד תעדכן מה האפשרות הזולה והפשוטה ביותר בשבילכם.
החלפת כפתורים – מכל מכשיר, מכל סוג.
המעבדה לתיקון פלאפונים ברעננה עושה כמיטב יכולתה לענות על כל הצרכים של לקוחותיה, כך שבמידה ואין את הרכיב הדרוש לתיקון הסלולארי שלכם (נגמר במלאי, או שהמכשיר מיושן והרכיבים הפכו נדירים), המעבדה תפעיל את קסמיה (וקשריה) ותעשה את מיטב המאמצים להשיג בשבילכם את הרכיב שיפתור אתכם מכאב הראש של פלאפון מקולקל. ככה זה כשהשירות האישי והשמירה על האמינות חשובים יותר מכל דבר אחר.

שתף מוצר זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות
Call Now Button