חבר מועדון? הטבות ממתינות לך בחשבון חבר המועדון שלך להתחבר

הטלפון הסלולרי נרטב

חשיפת מכשיר הסלולר למים – צעדים נכונים לטיפול

אם גם לכם קרה המקרה המצער בו הסמארטפון היקר נפל למים? יש מספר פעולות אשר נקיטה בהן תציל את המכשיר:

  •          אל תפעילו את המכשיר – הרצון הראשוני לבדוק האם הטלפון הסלולרי עובד הינו טבעי, אולם מזיק! שילוב של רטיבות וזרם חשמלי בעת ההפעלה עלול לגרום לקצר ולנזק בלתי הפיך למכשיר.
  •          פרקו את המכשיר לצורך ייבוש – זוהי הפעולה ראשונה שמוטב לנקוט בה. הוציאו את הסוללה, הסירו את הפאנל ואת כרטיס הזיכרון וספגו באמצעות נייר סופג את הנוזלים. לאחר מכן הפעילו זרם של אוויר קר בלבד לצורך ייבוש המכשיר.
  •          אל תבזבזו זמן! – אם המכשיר נרטב באופן משמעותי, אל תנסו לתקן אותו בכוחות עצמכם, שכן הזמן הינו גורם קריטי. דלגו על כל שיטות הסבתא וגשו למעבדה מקצועית. סימפון סלולר הינה חנות סלולר הכוללת מעבדת תיקונים מקצועית וצוות מומחים בעלי ניסיון בתחום. אנו מספקים שירות איכותי ותיקון כלל דגמי המכשירים הסלולריים של כל החברות.
  •          אל תיבנו על הביטוח – המפעילות הסלולריות אמנם מספקות שירותי תיקונים בעבור תשלום חודשי קבוע, אולם ברוב המקרים אלה אינם כוללים נזקי מים ורטיבות המוגדרים כקורוזיה. נוסף על כך, אם תרצו להחליף את המכשיר התקול בחדש או מחודש, תיאלצו לשאת בתשלום השתתפות עצמית לא מבוטל. לאור הנתונים והעובדות הללו, פנייה למעבדת שירות פרטית עשויה להוות את הפתרון הנכון וגם הזול מכל האפשרויות האחרות.

הטלפון הסלולרי נרטב? אל תבזבזו זמן! גשו למעבדת תיקונים מקצועית

סימפון סלולר הינה חנות ומעבדת סלולר חדשנית, מובילה ופורצת דרך אשר דוגלת בשקיפות מלאה (תרתי משמע) מול קהל לקוחותיה הרחב. אנו מתגאים להיות המעבדה הראשונה מסוגה אשר פועלת באופן גלוי ללקוחות, כאשר המעבדה עצמה הינה שקופה וניתן לראות את עבודתנו המקצועית באופן ישיר ובלתי אמצעי. אנו מאמינים באיכות ומצוינות ללא פשרות, שכן כולנו כבר יודעים "שהזול עלול לעלות ביוקר". אנו מבצעים תיקונים ברמת הרכיב (דרג ד') שהינה הדרגה הגבוהה ביותר בעולם הסלולר. נשמח לראות אתכם בין לקוחותינו המרוצים, להעניק לכם מענה מקצועי ויעיל למצבים של הירטבות המכשיר ותקלות אחרות ולהחזיר לכם מכשיר תקין לשביעות רצונכם וזאת תוף הקפדה על שירות אמין ואדיב.

שתף מוצר זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות
Call Now Button